close


我的另類羅曼史 - Welcome To The Black Parade


"I'm gonna show my scar
You're the chair, for all the broken Listen here, because it's only."
勇敢的接我的疤痕,為我的傷痕歡呼吧。

編曲很讚勵志歌:)


-----------------------------------------------------------------------

When I was a young boy,
My father took me into the city
To see a marching band.
He said, "Son when you grow up,
will you be the saviour of the broken, The beaten and the damned?"
當我還是男孩 
爸爸帶我去城裡看大遊行
他說:「兒子 有一天你長大了
會不會成為 那些不幸者的救世主?」


He said "Will you defeat them,
your demons, and all the non believers, the plans that they have made?"
Because one day I leave you,
A phantom to lead you in the summer,
To join the black parade."
他說:「你能否擊潰你心中的惡魔
以及那些沒有信仰的遊魂和他們的詭計?」
「因為有一天 我會離開你
炎夏時節 鬼魂將會指引你 去參加黑暗行軍」



When I was a young boy,
My father took me into the city
To see a marching band.
He said, "Son when you grow up,
will you be the saviour of the broken, The beaten and the damned?"
當我還是男孩 爸爸帶我去城裡看大遊行
他說:「兒子 有一天你長大了
會不會成為 那些不幸者的救世主?」



Sometimes I get the feeling she's watching over me.
And other times I feel like I should go.
Through it all, the rise and fall, the bodies in the streets.
When you're gone we want you all to know
有時我覺得 是她在保護我
也覺得是時候了
到頭來 起起浮浮 那些街上的屍體
當你不在時 我們想讓你知道


We'll Carry on,
We'll Carry on
Though your dead and gone believe me
Your memory will carry on
Carry on
We'll carry on
And in my heart I cant contain it
The anthem wont explain it.
我們會一直走下去的
我們會一直走下去的
無論你離開或是不在 請相信
你的記憶 會一直傳承下去
會一直走下去的
在我的心中早已滿溢
用歌誦也無法解釋的感動



And we will send you reeling from decimated dreams
Your misery and hate will kill us all
So paint it black and take it back
Lets shout it loud and clear
Do you fight it to the end
We hear the call
你到了一個被毀滅夢境纏繞的世界
你的不幸和怨恨會殺光我們
染上黑色系 收回它吧
憤聲怒吼 大膽挑戰到底 我們聽見動員令


To carry on
We'll carry on
Though your dead and gone believe me
Your memory will carry on
We'll carry on
And though you're broken and defeated
You're weary widow marches on
會一直走下去的
我們會一直走下去的
無論你離開或是不在 請相信
你的記憶 會一直傳承下去
我們會一直走下去的
無論你崩解或是失敗了

你疲累不堪的未亡人 依舊和我們一同行軍


And on we carry through the years
Ooh oh ohhhh
Heres the disapointed faces of your peers
Ooh oh ohhhh
Take a look at me cause I could not care at all
我們穿越恐懼
Ooh oh ohhhh
你朋友們失望的面容
Ooh oh ohhhh
看我一眼吧 因為我毫不在意



Do or die
You'll never make me
Cause the world, will never take my heart
You can try, you'll never break me
Want it all, I'm gonna play this part
Wont explain or say i'm sorry
I'm not ashamed, I'm gonna show my scar
You're the chair, for all the broken
Listen here, because it's only..
加入或消失 
你永遠拿我沒輒
因為這個世界奪不走我的心跳
前進吧 我永遠不會倒下
這是我們要的 我要的角色
我不會多做解釋 或是道歉

我不怕 勇敢地展露我的疤痕
為我的傷痕歡呼吧
注意了 這就是真正的我們


I'm just a man, I'm not a hero
Just a boy, who's meant to sing this song
Just a man, I'm not a hero
I -- don't -- care
我只是我 不是甚麼大英雄
只是個 唱黑色進行曲的小男孩
我只是我 不是甚麼大英雄
我毫不在意


Carry on
We'll carry on
Though your dead and gone believe me
Your memory will carry on
We'll carry on
And though you're broken and defeated
You're weary widow marches on
我們會一直走下去的
我們會一直走下去的
無論你離開或是不在 請相信
你的記憶 會一直傳承下去
我們會一直走下去的
無論你崩解或是失敗了
你疲累不堪的未亡人 依舊和我們一同行軍


Do or die, you'll never make me
Because the world will neve take my heart
Go and try, you'll never break me
We want it all, we wanna play this part
加入或消失 你永遠拿我沒輒
因為這個世界奪不走我的生命
前進吧 我永遠不會倒下
這是我們要的 我要的角色(一直走下去)


We'll carry on
We'll carry on
We'll carry on
We'll carry,
We'll carry on
加入或消失 你永遠拿我沒輒(一直走下去)
因為這個世界奪不走我的生命(一直走下去)
前進吧 我永遠不會倒下(一直走下去)
這是我們要的 我要的角色(一直走下去)
arrow
arrow
    全站熱搜

    taurus51724 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()